Pages

Saturday 5 November 2011

Hej og velkommen!

Hej og velkommen folkens! Jeg, Lyra Elizabeth, er glad for at kunne præsentere min egen blog! Jeg har valgt at lave min blog, pga. sygdomme og fordi jeg vil vise folk at livet ikke skal tages så tungt nogen gange. Jeg håber folk vil læse - og måske blive fast læser - så jeg kan se folk rent faktisk vil lytte til mig. Lige nu statser jeg blot, på nogen gider læse den. Jeg vil nu begynde at fortælle lidt om mig selv.


Jeg er som sagt Lyra Elizabeth, jeg er femten år og lider af vand allergi. Jeg går efterskole i Jylland og elsker efterskolen. Mit liv har ikke ligefrem været let, jeg har skåret indtil for - snart- 10 måneder siden, plus jeg måske har en spiseforstyrrelse nu. Jeg har heller ikke et særlig godt forhold til min familie, men det er blevet gradvist bedre og jeg er blevet mere glad end for 7-8 måneder siden, hvor jeg led af en depression. Mere har jeg vidst ikke at sige.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
//This Is A Life I've Chosen\\
//This Is A Life I Live\\
//This Is A Life That Can Be Hard\\
//This Is My Life\\

No comments:

Post a Comment