Pages

Wednesday 25 January 2012

Jeg er meget dårlig til at huske datoer osv..

Hej igen, nu har jeg så overskredet tiden, fordi jeg har glemt det (nu stor lyver jeg). Jeg har gået længe og tænk på at skrive herinde, men jeg har ikke tænkt på hvad jeg egentlig skulle skrive. 
Nu har jeg så valgt bare at skrive en masse blandet, som måske ikke vil give mening for jer, men det er vel lidt lige meget? Jeg har lavet mit udseende på bloggen om, som I nok kan se. Er det ikke fint? Hehe.. Faktisk skal jeg snart ned i spisesalen på skolen, for at få aftenkaffe, hvis jeg da gider rejse mig og gå ned i de fine rum. 
Jeg har også lige fundet ud af at jeg er en HSP (highly sensitive person) og det forklarer også mere hvorfor jeg er som jeg er. Jeg regner med at jeg vil lave et indlæg senere om det, blot for at give forklaring på det, men jeg regner ikke med I gider høre på det, så det bliver nok kun et meget kort stykke. 
Jeg er virkelig træt for tiden og smadret indeni, jeg synes det er ret trist, men jeg er jo bare den her type, så. Det er der faktisk intet nyt i, eller det synes jeg ikke. Men måske er det interessant for jer? Um.. Jeg ved ikke helt hvad jeg har at fortælle mere, end jeg venter på et opkald fra en af mine ekskærester, da jeg savner at snakke med hende (det har intet med forhold at gøre, kun en masse privat). Men jeg tror der går en dag eller to før hun ringer, desværre. 
Jeg tror jeg smutter nu og laver en masse andet. 
Hav det godt i mens alle mine venner! 
Lad Guden og Gudindens lys skinne over jer!

Lyra E. Addams

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
//This Is A Life I've Chosen\\
//This Is A Life I Live\\
//This Is A Life That Can Be Hard\\
//This Is My Life\\

No comments:

Post a Comment